V sodobnem svetu večina ljudi za iskanje izdelkov, storitev in informacij uporablja internet. Če želite, da vas čim hitreje spoznajo, je bistvenega pomena ustrezna marketinška strategija podjetja – ena izmed najbolj učinkovitih je zagotovo Google Ads oglaševanje.
Google je eden najbolj množičnih spletnih brskalnikov, s pomočjo katerega uporabniki na spletu iščejo razne informacije in kupujejo izdelke ter storitve. Zato je oglaševanje na Googlu zagotovo eden ključnih orodij za vsa podjetja, ki želijo preko spleta doseči svoje potencialne stranke oziroma kupce.
Kazalo:
Kaj je Google Ads oglaševanje?
Google Ads je torej spletna oblika oglaševanja, ki vsem podjetjem in posameznikom omogoča, da objavijo svoje oglase na platformi Google. Tovrstni oglasi so plačljivi, vendar se pojavijo prav na vrhu strani rezultatov iskanja, torej jih uporabniki spleta najprej opazijo, ko iščejo določeno ključno besedo ali frazo.
Glavni cilj Google Ads oglaševanja je doseči potencialne stranke in jih spodbuditi k nakupu, oddanem povpraševanju, telefonskemu klici ali poslanemu mailu. Gre za eno najbolj učinkovitih marketinških strategij, ki se pohvali s številnimi prednostmi.
Prednosti Google Ads oglaševanja
Ena od ključnih prednosti Google Ads oglaševanja je usmerjanje oglasov na ciljno publiko. Ker vam ponuja celovit sistem sledenja, ki omogoča analizo učinkovitosti oglasov, vam to omogoča spremljanje uspešnosti oglaševanja in s tem posledično izboljšanje oglaševanja in povečanja donosnosti naložbe.

Za razliko od ostalih oblik oglaševanja, so za Google Ads oglaševanje značilni variabilni stroški. To pomeni, da plačate le takrat, ko uporabnik klikne na oglas, posledično temu, pa boste vedno seznanjeni s tem, koliko boste zapravili za oglaševanje.
Različne oblike oglasov na platformi Google
S pomočjo Google Ads oglaševanja lahko objavljate različne vrste oglasov. Med najbolj priljubljenimi in učinkovitimi so slike, besedila, video oglasi in njihove različne kombinacije. Za katerega od omenjenih formatov se boste odločili, je odvisno predvsem od tega, kaj želite z njimi doseči.
Slike so najboljši način za prikaz izdelkov ali storitev, medtem ko besedila delujejo motivacijsko in spodbudno do bralca, ki želi klikniti na spletno stran.
Video oglasi so še posebej zanimivi, saj se prikazujejo v ozadju spletnih srani in tako uporabnike pritegnejo k ogledu oglasa. Če pa se odločite za kombinacijo, bo oglaševanje še učinkovitejše.