Spletno oglaševanje – je na voljo samo AdWords?

Posted by

Če želite svojo storitev ali izdelek oglaševati na spletu, vendar nimate časa, da bi se ukvarjali z različnimi ponudbami posameznih spletnih strani, poleg tega pa tudi niste zadovoljni s tem, da vam želijo prodati oglasni prostor po sistemu časovnega zakupa, ne glede na to, kakšna bo pri njem učinkovitost, potem se lahko odločite za tako imenovane PPC programe, torej »Pay per Click« oziroma plačilo na klik. Tovrstno spletno oglaševanje je relativno poceni, saj za vsak klik odštejete le nekaj centov, poleg tega pa je tudi učinkovito. Plačate namreč šele takrat, ko uporabnik pri ogledu neke spletne strani dejansko klikne na vaš oglas, to pa ga pripelje do vaše ponudbe – in s tem ste že naredili dober korak proti dejanskemu naročilu.

spletno-oglaševanje
PCP spletno oglaševanje ponuja kar veliko ponudnikov, med katerimi je najbolj znan gotovo Googlov AdWords. V njihov sistem je vključeno veliko število spletnih založnikov oziroma lastnikov spletnih strani, ki svoje oglasne prostore namenijo prav Googlovi ponudbi. Vsekakor pa AdWords ni vse, kar vam je na voljo. In glede na to, da vse spletne strani ne sledijo temu ponudniku, saj lahko marsikje za klik dobijo plačano nekoliko več, prav tako pa lahko vi za klik na vaš oglas plačate manj, se izplača preveriti tudi konkurenco – še zlasti v najbolj razprodanih obdobjih, na primer pred božičem, ko cena za klik pri AdWords zaradi visokega povpraševanja precej naraste (cene se oblikujejo glede na ponudbo in povpraševanje).


Na katero PCP spletno oglaševanje torej še velja pomisliti? Preden je tudi k nam prišel Google, se je večina oglaševalcev odločala za domače ponudnike, na primer Toboads in AdPartner. Tudi danes je na voljo kar precej domačih in tujih ponudnikov, in najbolje je izbrati tako, da jih poiščete na spletu, preverite, ali ponujajo samo oglaševanje na slovenskih straneh, samo tujih, ali kombinirano. Preverite, kakšne so njihove cene, katere spletne strani so njihovi partnerji oziroma kakšen je njihov povprečni učinek. Seveda ne gre zanemariti niti načina plačila in možnosti, da hkrati oglašujete in ste tudi spletni založnik, ki ponuja oglasni prostor na svoji strani.

Podobne teme: