Gostovanje spletnih strani – vloga podpore

Posted by

Pri nekaterih storitvah podpora naročnikom ne igra omembe vredne vloge, medtem ko je pri drugih izjemno pomembna. Predvsem pri spletnih storitvah je podpora bistvena, in tudi spletno gostovanje ni prav nobena izjema. Ne le, da ni izjema, pravzaprav gre za eno izmed tistih storitev, kjer je podpora uporabnikom še kako pomembna. Kar zamislite si, kako bi se počutili, če bi vam iz neznanega razloga spletna stran prenehala delovati, vi pa se ne bi imeli na koga obrniti. Verjetno se strinjate, da še zdaleč ne bi bili najboljše volje.
Veliko spletnih strani, predvsem poslovnih, podjetjem prinaša nove stranke. Na nekaterih se prodaja vrši celo neposredno. Gre za spletne trgovine, v primeru katerih je poglavitnega pomena, da delujejo zanesljivo in hitro. Predvsem pa ves čas. In če se pripeti nevšečnost, npr. napačen klik, izbris pomembne datoteke ali neporavnan račun, je zlata vredno, da se naročnik lahko v najkrajšem možnem času obrne na podporno službo. Gostovanje spletnih storitev pa je storitev, ki zahteva tudi tehnično usposobljenost podpore. Le kaj bi nam pomagalo, če bi se na podporo lahko obrnili, vendar nam ta ne bi bila sposobna pomagati?
Verjetno se na tej točki strinjate, da je vloga podpore pri spletnem gostovanju ogromna.

Ponudniki med seboj ne tekmujejo le v zanesljivosti in odzivnosti strežnikov ter v cenah, temveč tudi v tem, kdo slovi po najboljši podpori svojim naročnikom. Tisti ponudniki, ki tega nimajo urejenega, niti približno niso konkurenčni. Večina jih že kmalu propade, nekaterim pa na konkurenčnem trgu vseeno uspe preživeti.
Ko izbirate ponudnika za gostovanje spletnih strani ali spletnih trgovin, se nikar ne pozabite prepričati, da ima ponudnik visoko kakovostno tehnično podporo. Morda se vam zdi, da sami podpore ne boste potrebovali in da vam je važno le, da strežnik deluje čim hitreje, a verjemite nam, da boste po vsej verjetnosti pomoč potrebovali tudi vi. Lahko se zgodi, da bo vaša spletna stran okužena, kjer zopet pridejo do izraza hitrost, prijaznost in sposobnost ekipe za podporo uporabnikom.

In kako se prepričati o kakovosti podpore?

1. Preverite forume, kjer uporabniki podajajo svoja mnenja o ponudnikih gostovanja spletnih strani.
2. Obiščite bloge, na katerih beseda teče o spletnem gostovanju in izkušnjah o posameznih ponudnikih.
3. Pokličite ponudnika po telefonu in se prepričajte, da je dosegljiv, prijazen in ustrežljiv.
4. Pošljite mu tudi elektronsko sporočilo. Na ta način boste preverili, kako odziven je pri odpisovanju, hkrati pa boste preverili še kakovost odgovora.
5. Povprašajte prijatelje in znance, ki že imajo svojo spletno stran, pri katerem ponudniku so najeli gostovanje spletnih strani in kako so z njim zadovoljni.
Vir: http://www.gostovanje-spletnih-strani.si/

Podobne teme: